Stage in Spanje - Reisverslagen van Maxime Haegens - WaarBenJij.nu Stage in Spanje - Reisverslagen van Maxime Haegens - WaarBenJij.nu
Stage in Spanje

Voor mijn 2e semester ga ik stage lopen in Spanje.
Ik zit voor 5 maanden in het plaatsje La Herradura (ongeveer 60/70 km bij Malaga vandaan).
Deze 5 maanden ga ik stage lopen bij een taalschool (met een uitzicht van alleen maar zee).
Tijdens deze stage ga ik me vooral bezig houden met duurzaam reizen, ecotoerisme en promotie voor het bedrijf.

Ik heb er heel veel zin in en ik wil mijn ervaringen hier graag met jullie delen!

Saludos!
Maxime

Recente Reisverslagen:

04 Februari 2013

Van sneeuw, regen en wind naar zon zon zon
Maxime

Actief sinds 02 Juni 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4638

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 01 Juli 2013

Stage in Spanje

27 Augustus 2012 - 12 Januari 2013

Nantes

Landen bezocht: